dilluns, 21 de gener del 2013

La primera entrada de l'any, ja era hora!!!! La veritat és que tot aquest temps he fet poqueta cosa... A la meva filla li va caure la primera dent... quina emoció!!! Em sembla que estava més emocionada jo que ella... La meva nena es fa gran, snif!!! Total, que vam fer un ninotet per desar la dent sota el coixí. Després de mirar molt per Internet, el que més li va agradar va ser una estrella, i aquesta és la que em va sortir a mi:                                       
Per davant:

I per darrera, amb la butxaqueta per la dent:

Un detall molt fàcil de fer però molt resulton, no ho creieu?

13 comentaris:

  1. ¡Que moneria! para guardar el dientecito.
    un bso.

    ResponElimina
  2. Hola Silvia !
    Me encanta lo que haces si no te importa iré siguiendo tu blog
    Un saludo
    Maria

    ResponElimina
  3. Sí que es fa gran, sí, el meu bombonet! Per cert, que si jo fos l'angelet de torn, m'hauria emportat dent i estrella!
    Muà

    ResponElimina
  4. Sílvia,què bonica t'ha quedat l'estrella, ho trobo una idea genial per a posar-hi les dentetes !! Que bonic anar vivint les diferents etapes amb la teva filla, gaudeix-les !!
    1 petó i bon any !!

    ResponElimina
  5. Quina cucada Silvia. És una idea molt original.
    Anna

    ResponElimina
  6. Quina monada Silvia, és un detallet preciós i t`ha quedat perfecte
    Petonets

    ResponElimina
  7. Molt bonica, senzilla i diferent!! una cucada!!

    ResponElimina
  8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Quina estrella més maca per guargar les dents. A un dels meus nebots li vaig regalar un ratolí per guardar-les. Li va fer molta il·lusió. El vaig fer seguint el tutorial del "Rincón de Chelo".

    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. May I personally find out you will be coming from Queensland?
    You actually appear to be a good Foreign :3)
    Have a look at my blog post :: Cheap Car Insurance Quote

    ResponElimina
  11. Quina idea més original i bonica. Jo també li faré al meu net, tot i que enara li estan sortint les primeres dents. Molt molt bonic

    ResponElimina