divendres, 10 de gener del 2014

Coixí amb aplicacions

Aquest coixí tunejat ha sigut un regal per a una nena que és com la de l'aplicació: cabells llargs i arrissats i ulleres... Em consta que li va agradar molt, i també a la seva germana... tant li va agradar que aviat n'hauré de fer un altre per la germana, perquè es barallen pel coixí!!! Ja sé que sona una mica a creguda, però què voleu!!! Fa il·lusió veure que agrada el que fas, no??
Us ensenyo l'abans...
I el després!
Les fotos són fatals, estan fetes amb el mòbil, que no és res de l'altre món tampoc!!! ;p

4 comentaris:

  1. El trobo monísim i divertit, encara que les fotus siguin de mòbil és veuen be. Bon cap de setmana, petons.

    ResponElimina
  2. Quina gràcia la nina! I tant que fa il·lusió que agradi el que fem, després de la feina feta, és la cirereta del pastís! :)

    ResponElimina
  3. Queda genial amb aquesta nina personalitzada

    ResponElimina
  4. Hola guapetona! Trobava estrany que no publiquessis las cosetes tan xules que fas, així que m'he decidit a visitar el teu bloc directament i m'he trobat amb la sorpresa de que si que has fet entrades noves, però jo no les he rebut. Em penso que alguna cosa passa amb el teu bloc, o potser amb el meu, no ho sé. T'ho ha dit algú mes? Això del canvi al blogovin ... Em torno a apuntar com a seguidora, a veure.
    Un petonet

    ResponElimina