diumenge, 12 d’agost del 2012

Manteta de sofà tunejada

Tenia aquesta manteta polar que vaig heretar de la meva àvia. És de color gris claret molt mono, però jo la trobava una mica sosa. I com que tenia les fades que li havia fet a la Berta amb punt de creu, vaig decidir tunejar-la, així a l'hivern no ens barallarem per la manta del sofà!!!! Ho vaig presentar al foro Creando Juntas del mes de juliol, on el tema era "Relax". M'hagués agradat fer-li una vora de ganxet, però no sabia ben bé com enganxar la punta, i tampoc tenia molt de temps, ja que sempre vaig a l'últim moment... o sigui que de moment es queda així!!! Ara el meu home es queixa que és l'únic que no té manteta...

I aquí el certificat de cumpliment i el collage amb totes les participants:

7 comentaris:

  1. Doncs la trobo molt xula!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Molt maca !! I molt valenta, perque fer la manteta amb la calor que fa...
    Ptoons

    ResponElimina
  3. T'ha quedat maquissima i molt original ja pot estar contenta la teva nena, ja! petons

    ResponElimina
  4. Ei, que mona que t'ha quedat! La iaia estaria molt contenta de veure-la i de l'ús que li has donat ...

    ResponElimina
  5. T'ha quedat monisima. Segur que la teva avia estara molt contenta amb l'us que li donaràs.
    Pobre Josep que no te manteta a veure si li fas una.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Ha quedat molt maca Silvia!!! Li has donat un altre aire, mantenint el seu encant! Fins aviat!!

    ResponElimina
  7. Ara si que tindreu ganes de que arribi la fresca per estrenar la manteta, que per cert, t'ha quedat moníssima. A la teva àvia li faria molta gràcia ; )

    ResponElimina