dissabte, 30 de juny del 2012

Després de  dies i dies sene fer res, he hagut de complir amb el termini del fòrum Creando Juntas.  És que a mi l'estiu no m'agrada, la calor em mata, no tinc ganes de res, estic de mal humor... Res, que estic desitjant que arribi l'hivern!!!! Aquest mes el tema era l'estiu, i em vaig decidir per tunejar una samarreta de la meva filla, amb un patró que em vaig comprar a la fira de Sitges aquest any. He complert am el termini, i a la Berta li encanta... què vull més?
 I aquí el certificat de compliment i totes les fotos de les altres "complidores". Hi ha coses ben xules!!!

7 comentaris:

  1. Uffff !!! tot lo contrari que jo, m'encanta la calor, no soporto el hivern. KLa samarreta monísima, molt xula. Petons.

    ResponElimina
  2. Te ha quedado preciosa, me gusta mucho la niña.
    Feliz semana.
    bsos

    ResponElimina
  3. uuufff que bufona t'ha quedat, estara contenta la Berta lluïnt un excusiu disseny de la mami!!
    benvinguda al club de les "odia l'estiu" a casa en som uns cuants, jajaja.

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt xula i si a la teva filla li ha agradat ... èxit total !!
    A mi tampoc m'agrada l'estiu, no suporto la calor i també em fa posar de mal humor i encara que el meu rendiment "costuril" també baixa estic acabant una cosa que feia temps que tenia pendent i em fa gràcia ; )
    1 petó

    ResponElimina
  5. Comparto lo del calor,yo soy de invierno.Besos.

    ResponElimina
  6. t'ha quedat preciosa, m'encanta.
    Yo no compartixc en tu lo de que no t'agrada l'estiu, yo ho adore, ara que estic vivint en Asturies, tire de menys els estius d'Alacant.
    Bss

    ResponElimina
  7. La teva nena ha d'estar ben orgullosa, quina samarreta més maca!

    Felicitats!

    ResponElimina