dijous, 31 de maig del 2012

Objectiu del mes de maig: Decorem la nostra llar!

Aquest és el resultat de l'objectiu del mes de març del Foro Creano Juntas. Aquesta vegada anava de decoració de la llar, i em vaig llançar a fer una caseta de benvinguda per a la porta de casa. La veritat és que estic bastant contenta, cada vegada que arribo a casa i la veig em poso de bon humor... La meva filla i la meva mare m'han dit quem'ho robarien, però no ho crec, no? Bé, molt serà!!! Aquest mes de juny és sobre l'estiu, alguna cosa relacionada amb l'estiu, si se us acut alguna cosa accepto idees, perquè vaig una mica perduda...
 El collage amb tots els treballs de les noies:
 I el logo d'aquest mes...

8 comentaris:

  1. Que cucada!!!! me encanta!!
    besitos

    ResponElimina
  2. Una caseta molt maca. Està xulìsima. Amb aixòs del foro pots fer el que vulguis (treball)??, no feu tothom el mateix ???. Petons i fins aviat.

    ResponElimina
  3. Què xulo Silvia! Em sembla moníssim! No t'ho robaran dona, quina vergonya si no.
    A veure... idees per l'estiu... has vist les cosetes que hi ha de Tilda, el caballet de mar, etc..
    Una abraçada i fin aviat

    ResponElimina
  4. Hola Silvia!
    Preciosa la casita de la puerta, y los trabajos de las chicas también.
    Feliz fín de semana.

    ResponElimina
  5. Hola Silvia !
    he anat a parar al teu blog per casualitat i tinc el pressentiment de que et coneixo, jo no sóc de Reus però hi vaig estudiar i crec que vam ser companyes de classe a La Salle, pot ser ?? A mi també m'encanta el patchwork i fas coses molt xules !!

    ResponElimina
  6. M'agrada la caseta de benvinguda.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Molt bonica la caseta de la porta. No crec que te la prenguin de casa.
    Petonets

    ResponElimina