divendres, 8 d’abril del 2011

Un altre premi!! Aquest, de part de la Silvana!! Ja fa dies que me'l va donar, però he estat una mica depre, i no m'he n'he adoinat fina ara!!

 Les preguntes que he de contestar són:

Si tinguessis un altre blog de qué seria? De tot el que penso de veritat en el meu dia a dia i no m'atreveixo a dir...

Si et poguessis canviar el nom, quien et posaries? No ho sé, sempre m'ha agradat motl el meu nom, però quan era pertita em volia dir Jordina...

Si et concedicin un desig un poder, quin seria? No ho sé, en voldria tenir molts... Fer màgia! Així podria fer tot el que volgués amb la màgia.. viatjar, comprar, teletransportar-me... je je je

Si poguessis comprar "potis" d'una sola marca quina seria? Que són potis?

Si et regalessin un viatge a un país, quin escolliries per anar? Egipte, Perú, Japó... On hi hagi "pedres", com més antigues millor!

I ara toca dir els següents blogs!
Isa
Olga

2 comentaris:

  1. Anims Silvia! tenim moments de tot. El millor es que si n'ets conscient faras el possible per millorar.
    Un petó!

    ResponElimina
  2. Moltes gracies per el premi.Tots tenim dies més bons i dies pitjors, pero sempre hi ha una llum al final del tunel.
    Per cert que son els potis?

    ResponElimina