diumenge, 23 de gener del 2011

Ya hace días que pasaron los reyes, pero os quiero enseñar todo lo que me trajeron relacionado con el patchwork, porque mis reyes siempre son muy generosos, y me trajeron muchas más cosas! Hay un aparato para hacer bies, para girar las piezas, unas tijeras de ropa en zig-zag, un aparato para hacer ioiós, dos aparatos para cortar costuras, unas piezas para aplicar (aunque no sé dónde ...) y el porta-hilos, que es lo que más quería ... No sé cuando lo veré colgado en la pared, pero al menos ya lo tengo en casa!!
                                                           ----------------------------------
Ja fa dies que van passar els reis, però us vull ensenyar tot el que em van portar relacionat amb el patchwork, perquè els meus reis sempre són molt generosos, i em van portar moltes més coses! Hi ha un aparell per fer biax, per girar les peces, unes tisores de roba en zig-zag, un aparell per fer ioiós, dos aparells per tallar costures, unes peces per aplicar (encara no sé on...) i el porta-fils, que és el que més volia... No sé quan ho veuré penjat a la paret, però almenys ja ho tinc a casa!!!!
I ahir, que estava més inspirada, vaig aparcar tots els sals, i vaig estrenar el meu aparell e fer ioiós. Vaig agafar una tela que no m'agrada gaire, per si de cas, i em va quedar prou bé!!! Ara a pensar què puc fer per posar-hi ioiós d'aquests!!! També vaig fer una agulla de pit, no em va quedar gaire bé, però a la meva filla li agrada molt, diu que és una xapa per a ella!!

Y ayer, que estaba más inspirada, aparqué todos los sales, y estrené mi aparato de hacer ioiós. Cogí una tela que no me gusta mucho, por si acaso, y me quedó bastante bien! Ahora a pensar qué puedo hacer para poner ioiós de estos! También hice un broche, no me quedó muy bien, pero a mi hija le gusta mucho, dice que es una chapa para ella!

3 comentaris:

  1. Hola Sílvia. Dedueixo pel que tant portat els reis has sigut molt bona l`any passat. Jo no hi entenc de patchwork, però m`` imagino que son un regals molt bons.
    Petons
    Sonia

    ResponElimina
  2. CUANTS REGALS, EL PORTA-FILS EL TINC JO I VA DE A¡MARAVELLA, QUI EL DISFRUTIS..

    Un beset

    ResponElimina
  3. Hola Silvia. Vaig buscant un porta fils com el teu. On el puc comprar? Gracies i bon any !!!

    ResponElimina